Lippukauppa

Lipunmyynti on avoinna!

 

Lippukauppa osoitteessa https://skynett.liput.io

 

Usein kysytyt kysymykset:

K: Maksuni epäonnistui. Salikartta näyttää, että joku on kerennyt varata paikat minun jälkeeni?
V: Paikat tulevat järjestelmään varatuksi siinä kohtaa, kun siirryt maksamaan. Mikäli maksu jostain syystä epäonnistuu, tai suljet vahingossa sivun, paikat vapautetaan takaisin myyntiin hetken kuluttua kun maksu ei ole kirjautunut.

K: Olen ostamassa lippuja ryhmälle. Kuinka saan annettua liput muille ryhmäläisille?
V: Lippuja ostaessa sinulta kysytään lippujen omistajat, joille lähetetään lipunlunastuslinkki tekstiviestinä maksun jälkeen. Mikäli et voi syöttää lippujen omistajia oston yhteydessä, lippujen siirto tapahtuu omasta e-lippu linkistäsi. Linkki on lähetetty puhelimeesi tekstivistillä maksun jälkeen, ja voit löytää kaikki tunnuksellasi olevat liput sieltä. Liput voi siirtää Siirrä lippu -painikkeella.

K: Ehdin jo ostaa liput, mutta haluan vaihtaa paikkani toiseen kohtaan salissa. Miten toimin?
V: Konepaikan siirtäminen onnistuu ainoastaan järjestäjien toimesta. Ota yhteyttä, niin katsotaan yhdessä, voidaanko paikkoja vielä muuttaa. Konepaikan siirtämisestä perimme toimenpidemaksun 5€/siirretty konepaikka.

K: Olen hävitänyt e-lippu linkkini koska puhelimeni vaihtui ym. Miten toimin?
V: Mikäli olet hukannut oman lippusi, voit tilata e-lippu linkin lähettämällä tekstiviestin LIPUT 15 numeroon 045 73973973. Mikäli numerollasi on lippuja, saat paluuviestillä linkin tunnuksellasi oleviin lippuihin.

K: Ostin lipun, mutta en osallistukaan tapahtumaan. Palautatteko rahat lipuista?
V: Lipun hintaa ei palauteta. Mikäli olet ostanut lipun etkä syystä tai toisesta osallistu tapahtumaan niin voit myydä lipun eteenpäin. Äkillisen sairastumisen estäessä tapahtumaan osallistumisen harkitsemme lipun hinnan palauttamista lääkärintodistusta vastaan.

Kaikissa lipunmyyntiin liittyvissä ongelmatapauksissa ota yhteyttä.